mjisdabest

Alla inlägg under januari 2010

Av mjisdabest - 30 januari 2010 19:11

Jag har bestämt mej nu!

Det blev den här!

  Får den kanske om...2 veckor minst :D

Av mjisdabest - 30 januari 2010 10:07

Okej,först vill jag bara säga att jag är väldigt ledsen att jag inte bloggat på sistone!

Men de händer aldrig igen,JAG LOVAR!

Aja igår så beställde jag mina två t shirtar och pinsarna :D

Ska lägga upp bild på dom!

Och igår så la jag upp MJ-bilder på min vägg!

Har totalt 21 nu! <3

Och Miimmeeeyyy har nu beställt sin This Is It :D

Hon har juh inte sett den så de blir spännande o se vad hon tkr!

Jag tyckte den var helt under iaf!

A juste bilderna!
Ska gå spara dom nuså jag kan läga upp dom!

   Det här är den första!




   Fast den här har jag inte bestämmt mej för för det är svårt o välja :/

Ni får hjälpa mej!

   Eller den?


Pinsen har jag redan bestämt mejför de blir dom:

   See Ya

Av mjisdabest - 26 januari 2010 16:14

Hejjsaann!

Idag är de tisdag!

Vi hade gympa skridskor igen...

Men de va sista gången :P

Men vi fick sluta 30 minuter tidigare iaf!

så de va nice!
Så hade vi spanska prov...

Gick så där... glömde 3 glosor typ :(

 Pratade med Bästa Miiimmeeeyyy nyss :D

Hon var sjuk :/

Tkr synd om henne :(

Menmen jag vet att Michael kmr göra henne frisk!

Vi hade brandalarm oxå!

Mitt under provet :D

Tkr synd om de som bara hade strumpor och t shirt :P

De måste ha frysit :)

De gjorde iaf jag :D

Ajajaa

Det var allt för idag!

                                  M I C H A E L

Av mjisdabest - 24 januari 2010 11:07

God Morron kära läsare!

Idag så är de söndag:D

Imorrn är de måndag :D

Då är de exakt 7 månader sen Michael tog adjö till världen :(

Saknar han extremt mycke

igår hade jag tråk så jag gjorde ett kollage:P

Idag har jag oxå tråkigt men snart börjar ett MJ program på sexan!

Missa de förra veckan så bra att de går igen den här!

Igår koppla jag in min gamla webb kamera och den funkar fortfarande! :D

C Ya


Hej

Av mjisdabest - 23 januari 2010 19:24

 Heyy

Idag har jag suttit vid datorn hela dagen... :D

imorrn är de söndag, jag längtar faktist till skolveckan.. :P

inte för att jag måste vakna tidigt utom att träffa Ikraam och de andra peepz

Och idag fick jag Miiimeeeyyys kompis msn som bor i england,hon har fått mej o inte deppa!

Tack!

Hon e riktig schysst.

Hon är ett MJ-fan:D

Hejdå!

With love L.O.V.E

C Ya



Av mjisdabest - 22 januari 2010 23:50

Hejjssan

De e fredag elr lördag om tio minuter x)

Idag hade vi no prov de gick väll bra vi skulle ju bara skriva en lab report:P

Men ska gå sova nu

C YA

Av mjisdabest - 21 januari 2010 21:02

Hejjssann

Klockan e fem öever 9. måste plugga till no provet som är imorron....

Idag så hade vi Träslöjd Hemkunskap och Val.

Typ inge mer å säga typ.

Bara!:

Ca Ya

och

Dont Wanna Be Ya

Av mjisdabest - 21 januari 2010 07:58

Hejjssann

Klockan e 8 o ja har nyss vaknat fast måste

gå till skolan nu!

Hej Dååå

C Ya :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards